Op pad

19 juli 2021 - Winsum, Nederland

Vandaag vertrokken vanuit Pieterburen. Eerst een heerlink avondje met Lisette. Nachtje slapen en toen toch echt op pad. Heerlijke wandeltemperatuur. Af en toe een zonnetje. Lange pad door Groningen. Zo links en rechts fietsen mensen ook het pieterpad of zie je nog wat wandelaars. Maar ik loop mijn eigen pad. Na 4 km voel ik nattigheid. Mmmm de hele achterkant van mijn broek is nat! Zweet ? Nee dat zou wel erg eenzijdig zijn. Toch mijn camelback maar eens checken. Zo lek als een mandje. Geen twijfel. Water overgieten in mij bidon en camelback in de prullenmand die er staat. Zo weer wat grammen minder ! Wat ben ik blij dat ik mijn slaapzak in een drybag gedaan heb. Zo'n 6km verder heb ik echt niet meer het gevoel dat mijn rugzak lichter geworden is. Tjonge het drukt toch aardig en mijn heup protesteert. Maar goed dat ik er bijna ben. Muziekje op de oren en door. Morgen rustig aan doen wil ik die 18 km halen.

Op de camping meteen contact gezocht met mijn buurtjes. Blijken ook stukken  van het pieterpad te lopen. Meteen maar even een hamertje geleend en mijn tent opgezet. Dat is een makkie. Als ik naar het matje kijk en het kussentje vrees ik voor de nacht maar allee....ik wilde dit zelf. So far so good.

1. Jasmijn:
    Goed bezig!!! ☀️💙❤️
  2. T. Smulders:
    Veel succes!!!
  3. Nicole:
    19 juli 2021
    De kop is eraf, de ont-moeting is gestart én heeft al plaats gevonden.💪
    Laat je verwonderen!😊
  4. Christien peeters:
    Who Jolanda.
    Veel succes met de verdere loopdagen👍😎
  5. Jolanda Hodzelmans:
    22 juli 2021
    Danknje wel Christien. Zou iets voor jou zijn met Rene. Het tentje zou ik dan weglaten maar het wandelen is super mooi.
  6. Mieke je surogaat schoonmama:
    21 juli 2021
    stoer meisje volgens mij is het een hele klus maar ik vertrouw op je doorzettings vermogen, kus
  7. Jolanda Hodzelmans:
    22 juli 2021
    Jazeker Mieke. Dat is wel nodig. Ben echt aan het genieten. Zoveel moois onderweg aan natuur en mooie mensen. Dank je voor je lieve berichtje mooi mens !
  8. Christien peeters:
    Hoi Jolanda.
    Ik zou wel willen is toch nog steeds mijn lust en toch ook nog wel mijn zin.
    Hou je nog taai en geniet onderweg.