Pieterpad

11 juli 2021 - Deurne, Nederland

Het komt er eindelijk van....ik ga het Pieterpad lopen. Ik heb maar liefst 10 dagen voor mezelf gereserveerd om op pad te gaan. Niet de hele route maar toch. Al jaren staar ik naar de rood witte markering die ik hier en daar tegenkom en luister en lees ik verhalen van de camino. Nu ik een coachee in de praktijk had die erover dacht de tocht te gaan aanvaarden werd ik op ieuw getriggerd. Ik heb via marktplaats mijn eerste spulletje bij elkaar verzameld en ben 5 weken verder nog steeds daarmee bezig. Elke keer een klein beetje. Zo anders dan wanneer ik het een aantal jaren geleden gedaan zou hebben. Dan zou ik totaal onvoorbereid op pad gegaan zijn. Niet dat ik nu zo geweldig voorbereid ben! Ik heb conditie voor max 10km ben zeker 15kg te zwaar en kies de moeilijkste weg nl met rugzak en tent. Maar ik ben gemotiveerd en heb ongelooflijk veel zin om eens helemaal op mezelf te zijn aangewezen. Zelf vragen om hulp. Me niet te veel aantrekken van wat anderen van me vinden en gewoon luisteren naar mijn lijf. Zelf keuzes maken ennin het moment blijven. Een hele uitdaging en best spannend maar ook vertrouwen dat ik ervan ga genieten. Nog een weekje hard werken en dan ga ik. Het hotel voor nacht 1 is geboekt. Na het ontbijt en een laatste kus van mijn lieve vrouw gaat ik beginnen.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Lisette:
    11 juli 2021
    Mooi om je bezig te zien, lekker "pongelen" en nadenken, afwegen, zal ik nu wel of zal ik niet dat gasbrandertje kopen........
    Ik vind het stoer dat je er aan gaat beginnen. Dat je tijd voor jezelf pakt om af te schakelen van het drukke jaar en even los te komen van alles.
    En je weet.... Als het nodig is, kom ik je gewoon ophalen. Dikke kus 😘
  2. Jasmijn:
    11 juli 2021
    Zet hem op lieve mama ❤️
    Je zit in mijn gedachten😘
  3. Suzan:
    Super cool, Jolanda!
    Wat een mooi avontuur. Back to basic.
    Ik wens je veel succes/plezier/geluk tijdens je (ontdekkings)tocht in de buitenlucht! 😁
  4. Jolanda Hodzelmans:
    22 juli 2021
    Susan, dank je. Lukt erg goed. Heerlijk simpel. Beetje afzien maar altijd is er weer iets moois te beleven. Heerlijk ontdekken.
  5. Yvonne:
    veel plezier en succes👍
  6. Rian:
    14 juli 2021
    Wat ontzettend knap dat je dit gaat doen! Trots op je!!!! Veel succes, plezier en geniet er van! 👍👍
  7. J van den Reek-vd Biesen:
    14 juli 2021
    Nu al trots dat je de uitdaging ( met jezelf) aangaat ❤ ga je volgen... suc6
    Topper!!!
  8. Paula Bakkus:
    15 juli 2021
    Knap dat je deze uitdaging in je eentje gaat doen! Heel veel succes! En natuurlijk ook genieten.
  9. Jolanda Hodzelmans:
    22 juli 2021
    Paula, leuk dat je reageert. Heb je nog droge voeten ? Ik ben erg aan het genieten. Onbevangen, vrij en back to basic.
  10. Leny:
    15 juli 2021
    Leuk Jolanda, om dit te ondernemen. Ik wens je veel wandelplezier, mooie, relaxe me-time onderweg! Groet Leny
  11. Nicole:
    19 juli 2021
    Hoi Jolanda, volgens mij zijn de eerste Pieterpad stappen gezet. Succes en heel veel plezier op deze prachtige route. Alle zintuigen open, genieten en vooral ont-moeten!
    Groetjes, Nicole