Pieterpad deel 2 2022

11 juni 2022 - Sleen, Nederland

Ja mensen, jullie lezen het goed. Het avontuur is weer begonnen en ik ga weer 6 dgn aan de wandel. Deze keer maar één doel: genieten!

Na de opleiding voor perfectionismecoaching meteen met een deelnemer meegereisd naar Drenthe want daar ben ik gebleven. Dank je Danielle!

Op de camping een plekje op het trekkerstent en meteen aanspraak van een echtpaar. Ook Pieterpatters met de tent. Leuk praatje en je voelt je meteen thuis en op je gemak. Mijn nieuwe tentje opgezet en dat gaat heel vlug. Een belletje naar het thuisfront en een lekker warme douche. De eerste muggenbeten al te pakken maar niet getreurd.  Dan sjouw ik de afterbite niet voor niets mee.

Nu lekker slapen met het geluid van de fluitende vogels op de achtergrond.  Die houden zich niet aan regels van de camping! Gelukkig maar.

Morgen op weg naar Coevorden. Letterlijk en figuurlijk even indribbelen. Zin in.

1. J van den Reek-vd Biesen:
    11 juni 2022
    Wauw, veel succes en heel veel plezier weer op je nieuwe avontuur!!! Ik lees en leef weer met je mee. Gezellig!♡ groetjes Joyce
  2. Suzan:
    11 juni 2022
    Wat leuk! Veel plezier, Jolanda! 😄
  3. Ruth:
    12 juni 2022
    Veel plezier met de tweede ronde!
  4. Ellen:
    12 juni 2022
    Yehhh, doe je goed, heerlijk weer onderweg, op maar mooie avonturen ....
    Enjoy!!
    Liefs, Ellen